Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Acords adoptats al consell plenari de 24 d'octubre

Acords adoptats al consell plenari de 24 d'octubre

Es va aprovar adherir-se al Codi de Bon Govern Local de la Federación de Municipios y Provincias
29/10/2014

El Codi de Bon Govern Local de la Federación de Municipios y Provincias recull els principis ètics de comportament dels representants locals així com les mesures per millorar la gestió i la qualitat de la democràcia local. L'Ajuntament de Tarragona s'ha adherit a aquest Codi que podeu consultar en aquest enllaç.

Per altra banda, i entre altres acords, el plenari també va aprovar les següents mocions:

• Moció presentada per la Secció Sindical de CCOO que assumeixen els Grups Municipals d'ICV-EUiA i PSC per a promoure una declaració institucional de mantenir el caràcter públic i social del transport urbà municipal, evitant privatitzar-lo.
  • Moció presentada pel Casal Popular Sageta de Foc i l’Associació de Veïns Progressista de Torreforta, que assumeixen els Grups Municipals d'ICV-EUiA i PSC de suport al Correllengua 2014 a Tarragona, que va ser objecte d'esmena.
  • Moció del Grup Municipal d'ICV-EUiA per a manifestar l'adhesió d'aquesta corporació als objectius de la campanya “Pobresa zero”.
  • Moció del Grup Municipal d'ICV-EUiA sobre el dret de remuneració als autors pels préstecs de les seves obres realitzades a les biblioteques, que va ser objecte d'esmena.
  • Moció del Grup Municipal del PP per a subscriure un conveni amb la Federación de casas y centros regionales de Tarragona de preus reduïts als recintes culturals.
  • Moció del Grup Municipal de CiU per al compliment de les mocions aprovades pel Consell Plenari.

Podeu accedir als acords en aquest enllaç