Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Dilluns, 26 de gener, es reunirà el Consell Plenari

Dilluns, 26 de gener, es reunirà el Consell Plenari

Ja es pot consultar l'ordre del dia de la sessió, que començarà a les 9.45 h i es podrà seguir en directe per Tarragona Ràdio i per Internet.
23/01/2015

Ja es pot consultar a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per dilluns, 26 de gener de 2015, a les 9.45 h.

El mateix dia, a partir de les 9.30 h, es reuniran en sessió extraordinària les Juntes Generals de les següents empreses municipals:

• Empresa Municipal de Mitjans de Comunicació SA
  • Empresa d'Aparcaments Municipals de Tarragona SA
  • Empresa Municipal de Desenvolupament Econòmic SA
  • Empresa Municipal del 'Habitatge i actuacions urbanes SA
  • Empresa de Serveis i promocions d'iniciatives municipals SA
  • Empresa Municipal de Transports SA

Les respectives ordres del dia es poden consultar en aquest enllaç a la seu electrònica.

Les mocions presentades al Consell Plenari són les següents:

1. Moció del Grup Municipal d'ICV-i-EUiA, demanant a la Generalitat el compliment de la legislació vigent en relació al finançament de les escoles bressol municipals. Enllaç al text íntegre de la moció.
  2. Moció presentada conjuntament per tots els grups municipals, per ampliar a 24 hores el servei d'Hemodinàmica de l'Hosptal Joan XXIII de Tarragona.  Enllaç al text íntegre de la moció.
  3. Moció presentada conjuntament per tots els grups municipals, en defensa de millores ferroviàries per Tarragona.  Enllaç al text íntegre de la moció.
  4. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC, per reclamar la responsabilitat de la Generalitat en el manteniment del servei públic de les escoles bressol municipals.  Enllaç al text íntegre de la moció.

Podeu seguir el plenari en directe demà a partir de les 11.30 h a Tarragona Ràdio (96.7 FM i per Internet) en aquest enllaç.

També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.