Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Demà, divendres 19 de desembre, es reunirà el Consell Plenari

Demà, divendres 19 de desembre, es reunirà el Consell Plenari

Ja es pot consultar l'ordre del dia de la sessió, que començarà a les 11.35 h i es podrà seguir en directe per Tarragona Ràdio i per Internet. També es reunirà en sessió extraordinària la Junta General de l'Empresa Municipal de Transports Públics de Tarragona.
20/11/2014

Ja es pot consultar a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per demà, divendres, 19 de desembre de 2014 a les 11.35 h.

El mateix dia es reunirà en sessió extraordinària la Junta General de l'Empresa Municipa de Transports Públics de Tarragona. L'ordre del dia es pot consultar a la seu electrònica.

Les mocions presentades al Consell Plenari són les següents:

1. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC per tal que la Generalitat de Catalunya incorpori al pressupost de 2015 una partida per construir les escoles de Ponent i Arrabassada.  Enllaç al text íntegre de la moció.
  2. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC per tal que el Govern de l'Estat procedeixi a desmuntar la Plataforma de la Platja del Miracle.  Enllaç al text íntegre de la moció.

Podeu seguir el plenari en directe demà a partir de les 11.30 h a Tarragona Ràdio (96.7 FM i per Internet) en aquest enllaç.

També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.