Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Divuit cares noves entre els 27 consellers del nou ajuntament

Divuit cares noves entre els 27 consellers del nou ajuntament

Un total de 7 grups polítics en el plenari més plural de la democràcia.
Divuit cares noves entre els 27 consellers del nou ajuntament Foto de família del nou Ajuntament. Foto: Mauri.
13/06/2015

Avui dissabte 13 de juny s'ha consitutït el nou Ajuntament amb l'entrada de 18 nous regidors, dels 27 que conformen el consistori. A més de cares noves, el saló de plens de la plaça de la Font ha incorporat tres colors de tres grups polítics que s'incorporen al plenari més plural des de la recuperació democràtica a l'Ajuntament de Tarragona, amb un total de 7 grups.

Els partits nous del mandat, que se s'afegeixen al PSC, PP, CiU i ICV, són: Ciutadans, que s'estrena a la corporació municipal; ERC, que havia perdut la representació en el darrer mandat, després de governar entre el 2007 i el 2011, i les CUP, que entren per primera vegada al consistori tarragoní.

Els nous regidors del consistori són Elvira Ferrando Gómez, Josep M. Milà Rovira, Ana Santos Gorraiz i Francesc Roca Rosell pel PSC; Rubén Viñuales Elias, Pedro Sánchez Martínez, Lorena Roldán Suárez i Sonia Orts Leiva per Ciutadans; Pau Ricomà Vallhonrat, Mònica Alabart Calvó, Xavier Puig Andreu i Jordi Fortuny Guinart per ERC; Inmaculada Rodríguez Moranta i José Luis Martin García del PP; Albert Abelló Hierro, Josep Maria Prats Batet i Cristina Guzmán Roset per CiU, i Laia Estrada Cañón i Jordi Martí Font per les CUP.

Repeteixen a l'Ajuntament, Josep Fèlix Ballesteros, que ha sortit reelegit alcalde, Javier Villamayor Caamaño, Begoña Floria Eseberri, Pau Pérez Herrero i Ivana Martínez Valverde del PSC; Alejandro Fernández Álvarez i Jordi Roca Mas del PP, i Arga Sentís Maté per ICV.