Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 El Consell Plenari es reunirà demà en sessió ordinària

El Consell Plenari es reunirà demà en sessió ordinària

El ple començarà a les 10.30 h i els grups municipals hi presentaran un total de setze mocions.
El Consell Plenari es reunirà demà en sessió ordinària Foto d'arxiu del Saló de Plens de l'Ajuntament.
16/07/2015

Ja es pot consultar a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per demà divendres, 17 de juliol de 2015, a les 10.30 h.

Abans, a partir de les 10.20 h, tindran lloc les juntes generals de les empreses municipals per fer els nomenamens dels administradors. Podeu consultar les ordres del dia a la Seu Electrònica.

Les mocions presentades pels grups municipals, un total de 16, es poden consultar íntegrament als espais dels grups municipals.

Podeu seguir el plenari en directe demà a partir de les 10.30 h a Tarragona Ràdio (96.7 FM i per Internet) en aquest enllaç.

També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.