Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Consell Plenari extraordinari i urgent el 19 de setembre de 2016

Consell Plenari extraordinari i urgent el 19 de setembre de 2016

Començarà a les 8 h del matí
Consell Plenari extraordinari i urgent el 19 de setembre de 2016 Foto: Twitter de l'Ajuntament. Darrer Plenari del 2015
16/09/2016

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió extraordinària i urgent del Consell Plenari prevista per al proper dilluns 19 de setembre a les 8 h del matí.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

El plenari es convoca per aprovar el refinançament parcial del deute viu amb criteris de prudència financera.