Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Consells Plenaris extraordinaris el 2 de setembre de 2016

Consells Plenaris extraordinaris el 2 de setembre de 2016

Hi haurà dos plenaris seguits: un extraordinari a les 8.30 i un altre extraordinari i urgent a les 9.00 h
Consells Plenaris extraordinaris el 2 de setembre de 2016 Foto: Twitter de l'Ajuntament. Darrer Plenari del 2015
01/09/2016

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de les sessions extraordinàries del Consell Plenari previstes per al proper divendres dia 2 de setembre a les 8.30 h i a les 9 h.

Podeu seguir els plenaris en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetran per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

En el primer plenari es tractaran temes de planejament urbanístic i comptabilitat, i en el segon es plantejarà l'aprovació inicial del projecte executiu de la piscina descoberta de 50 metres per construir en l'àmbit de l'anella mediterrània dels XVIII Jocs del Mediterrani 2017.