Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 El Consell Plenari es reunirà dilluns 25 de gener en sessió ordinària

El Consell Plenari es reunirà dilluns 25 de gener en sessió ordinària

El ple començarà a les 9 h i els grups municipals hi presentaran un total de catorze mocions
El Consell Plenari es reunirà dilluns 25 de gener en sessió ordinària Foto: Twitter de l'Ajuntament. Darrer Plenari del 2015
22/01/2016

Ja es pot consultar a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista pel proper dilluns, 25 de gener a les 9 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Declaracions institucionals

Declaració institucional en defensa del sistema d'emergències i ambulàncies al Camp de Tarragona. Podeu accedir a la declaració en aquest enllaç.

Mocions presentades pels grups municipals

1. Moció presentada conjuntament pel Grup Municipal d'ICV-EUiA-E, el Grup Municipal de la CUP, el Grup Municipal de CiU i el Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per a la creació de l'Ordenança reguladora de la ubicació de clubs socials i associacions de cànnabis i de les condicions d'exercici de la seva activitat al terme municipal de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

2. Moció presentada conjuntament pel Grup Municipal de la CUP, el Grup Municipal d'ERC-MES-MDC i el Grup Municipal de C's per a retirar la concessió d'una finca pública a Boscos a una escola d'idiomes. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

3. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP en suport a la Plataforma en Defensa de l'Ebre (PDE) i a la lluita contra el Pla Hidrològic de la Conca de l'Ebre. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

4. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP en suport al referèdum sobre el model universitari 3+2. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

5. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU perquè l'Ajuntament impulsi la creació d'una taula interdisciplinària d'entitats a cada barri de la ciutat. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

6. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU en rebuig a l'actitud del rei Felip VI envers el Parlament de Catalunya. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

7. Moció presentada conjuntament pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC en suport a les mobilitacions i accions contra el Pla Hidrològic de la Conca d'Ebre. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

8. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per a sol·licitar la construcció d'un pas soterrat per a vehicles a la plaça dels Carros i la finalització de la remodelació de l'entorn de la plaça dels Carros. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

9. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per a instar al Ministeri de Foment que realitzi les obres i senyalitzacions del tram de carretera que fa enllaç entre l'autovia A-7 (punt quilomètric 1.164) i la carretera N-340 (punt quilomètric 1.165) (rotonda de la Savinosa), per tal d'augmentar-hi la seguretat del trànsit. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

10. Moció presentada pel Grup Municipal de Ciutadans per a la creació d'un museu del Nàstic al Banc d'Espanya. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

11. Moció presentada pel Grup Municipal de Ciutadans per a la creació d'un protocol per eradicar l'homofòbia, la bifòbia i la transfòbia. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

12. Moció presentada pel Grup Municipal de Ciutadans per al reconeixement i ajuts als celíacs de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

13. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC per a reconèixer l'Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona com l'hospital de referència de les comarques tarragonines. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

14. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC de rebuig al Pla de Conca de l'Ebre, aprovat pel Govern de l'Estat, en funcions. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.