Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 El Consell Plenari es reunirà divendres 19 de febrer

El Consell Plenari es reunirà divendres 19 de febrer

El ple començarà a les 8.30 h i els grups municipals hi presentaran un total de vint-i-tres mocions
El Consell Plenari es reunirà divendres 19 de febrer Foto: Twitter de l'Ajuntament - darrer plenari celebrat el 25 de gener
17/02/2016

Ja es pot consultar a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista pel proper divendres 19 de febrer a les 8.30 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels grups municipals

1. Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA-E pel Pla de Gestió del Districte de Conca Fluvial de Catalunya. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

2. Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA-E pel rebuig a l'acord de l'Associació Transatlàntica (TTIP). Podeu accedir a la moció en aquest enllaç

3. Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA-E pel dret a la vaga. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

4. Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA-E per derogar la llei que regula el projecte de Barcelona World. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

5. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per solidaritat amb el Pas del Correscales i contra la precarietat. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

6. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP relativa al cas d'Alfonso Fernández Ortega. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

7. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per l'emissió en streaming i la publicació a Internet del plens municipals. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

8. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP pel tractat Translatlàntic de Comerç i Inversió. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

9. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per crear una ordenança municipal per condonar deutes a canvi de treballs en benefici de la comunitat. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

10. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per la reobertura de les cases Castellarnau i Canals. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

11. Moció presentada pel Grup Municipal del PP pel pagament del deute de la Generalitat a l'Ajuntament. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

12. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per derogar l'art. 315.3 del Codi penal. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

13. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC pel pacte de ciutat de suport als autònoms. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

14. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per l'adequació de la zona del camí del Llorito. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

15. Moció presentada pel Grup Municipal de Ciutadans per limitar l'acumulació de càrrecs polítics. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

16. Moció presentada pel Grup Municipal de Ciutadans per la modificació de les bases dels Premis Literaris Ciutat de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

17. Moció presentada pel Grup Municipal de Ciutadans per l'adaptació dels parcs infantils. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

18. Moció presentada pel Grup Municipal de Ciutadans per l'arranjament i adequació de Terres Cavades. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

19. Moció presentada pel Grup Municipal de Ciutadans per la reducció d'emissió de CO2. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

20. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC per la derogació art. 315.3 del Codi penal. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

21. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC pel suport als refugiats. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

22. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC pel canvi climàtic. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

23. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC per a l'ampliació del CRT. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.