Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 L'Alcalde de Tarragona referma la unitat d'acció entre Catalunya i València per reclamar que el Corredor del Mediterrani sigui una realitat

Josep Fèlix Ballesteros assisteix a la primera trobada de la Taula Estratègica Catalana i el Fòrum Valencià
19/09/2016

L'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, participa a València a la primera trobada de la Taula Estratègica Catalana i el Fòrum Valencià pel Corredor Mediterrani. Una reunió convocada amb l'objectiu de donar un impuls definitiu per a la consecució de les actuacions que han de permetre que el Corredor Mediterrani sigui una realitat.

L'alcalde Ballesteros ha destacat la importància d'aquesta trobada, "ja que referma una unitat d'acció entre Catalunya i València i les ciutats més importants del traçat con és el cas d'Elx, València, Castelló, Tarragona, Barcelona i Girona. El corredor central és un despropòsit que no té sentit. La pròpia Unió Europa es va posicionar ja a favor del Corredor Mediterrani. A més a més –ha subratllat l'alcalde durant la seva intervenció a la Taula Estratègica- el corredor és un element imprescindible per consolidar la capitalitat de Tarragona".

"El Corredor Mediterrani –ha explicat l'alcalde Ballesteros- és prioritari pel desenvolupament econòmic i el progrés dels nostres territoris, però molt especialment de Tarragona, ja que garantirà l'estabilitat futura de la indústria química, el Port i de tota l'economia de la demarcació. Esperem que el Govern Central rebi bé el missatge".

I ha afegit: "El Corredor Central no és una alternativa, el del Mediterrani és la prioritat per Catalunya, pel País Valencià, Illes Balears, per Múrcia, per Andalusia però també per Europa".