Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 La Junta de Govern de l’Ajuntament de Tarragona felicita l’alpinista tarragoní Òscar Cadiach

Cadiach ha aconseguit fer el cim del Broad Peak
La Junta de Govern de l’Ajuntament de Tarragona felicita l’alpinista tarragoní Òscar Cadiach Fotografia del programa El Pont de Mahoma de Tarragona Ràdio
27/07/2017

La Junta de Govern de l’Ajuntament de Tarragona ha acordat aquest matí, a petició de l’alcalde, enviar una felicitació institucional a l’alpinista tarragoní Òscar Cadiach, que ha aconseguit fer el cim del Broad Peak.

Amb aquesta fita, Cadiach ja ha passat a la història com el primer català que assoleix la fita dels catorze vuit mil sense la necessitat d’oxigen artificial i el vintè en fer-ho en tot el món.

El mateix alpinista tarragoní ho confirmava en directe al programa El Pont de Mahoma de Tarragona Ràdio dient: "Us estimo, hem fet el cim, sempre amunt Catalunya! Estic dalt del cim del Broad Peak.”