Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 Comunicat de premsa de la Junta de Portaveus en referència a l'atorgament de subvencions als clubs esportius de la ciutat

11/05/2017

La Junta de Portaveus celebrada aquest dijous ha aprovat, per unanimitat de tots els grups municipals, els punts següents en relació a les subvencions atorgades als clubs esportius de la ciutat:

1. No incrementar les partides destinades als clubs esportius, ni per a l'atorgament de subvencions ni per a criteris de patrocini.
2. Revisar els criteris establerts en les subvencions atorgades als clubs esportius per tal d'establir unes bases objectives i adreçades a potenciar l'esport base, familiar i social.
3. Que els imports que es vagin reduint en les subvencions als clubs esportius estiguin dedicats íntegrament a potenciar l'esport base, familiar i social, en especial atenció a les famílies de rendes baixes.