Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 El funeral per la tinent d'alcalde María Isabel Negueruela serà dissabte a les 11.30 h a la Catedral

La capella ardent és avui divendres al Tanatori de Tarragona. També s'ha posat un llibre de condol a l'entrada de l'Ajuntament.
10/02/2017

Us informem que el funeral per la tinent d'alcalde i presidenta del Patronat Municipal d'Esports, María Isabel Negueruela Morales, que ha mort aquesta matinada, s'oficiarà el proper dissabte 11 de febrer a les 11.30 h a la Catedral de Tarragona.

La capella ardent és avui divendres al Tanatori de Tarragona.

A més, l’Ajuntament de Tarragona posa a disposició de la ciutadania un Llibre de condol perquè tothom pugui manifestar el seu sentiment per la mort de la consellera. El Llibre de condol romandrà a l’entrada del Palau Municipal, a la plaça de la Font, a partir d'avui a les 13 hores i fins diumenge a les 20 hores.