Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 Josep Fèlix Ballesteros: ‘Condemno la violència policial de l'1 d'octubre rotundament i sense pal·liatius"

L'alcalde explica que es va coordinar “per demanar que aquella actuació de força de la policia no anés a més".
05/10/2017

L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, condemna “rotundament i sense pal·liatius” la violència policial que hi va haver el passat 1 d'octubre. L’alcalde assegura que hi va haver un excés de violència. “Jo no em vaig amagar i qui ho diu és que no em coneix”, subratlla. L’alcalde afegeix que diumenge, 1 d’octubre, es va coordinar “per demanar que aquella actuació de força de la policia no anés a més. Hi va haver un excés de violència policial, que va ser del tot innecessària i clarament desafortunada”.

Ballesteros afirma que va estar des del migdia de l'1 d'octubre i fins la matinada exercint d'alcalde, fent seguiment de la situació i donant tot tipus d'instruccions. També ha rebutjat les paraules del portaveu del PP al Congrés: ”Ni a Catalunya ni a Tarragona hi ha nazis”.

Respecte a la dimissió del conseller de Cultura, Josep Maria Prats, afirma: “Això no afecta als compromisos estratègics per tirar endavant la ciutat”.