Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 Compromís ferm de Tarragona i Reus per forçar que la Generalitat i l'Estat executin les infraestructures del territori

Compromís ferm de Tarragona i Reus per forçar que la Generalitat i l'Estat executin les infraestructures del territori Foto: Mauri
29/11/2018

"Tenim unitat, tenim projecte i tenim lideratge". Així s'expressaven l'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, i l'alcalde de Reus, Carles Pellicer, aquest migdia a l'Ajuntament de Tarragona. Els màxims responsables dels ajuntaments de Tarragona i Reus s'han reunit per acordar continuar amb les accions conjuntes per reclamar i defensar "les infraestructures bàsiques pel territori".

Els alcaldes demanen una reunió abans de finalitzar l'any amb la Generalitat de Catalunya i una altra amb el ministre de Foment, José Luis Ábalos. "Defensem el lideratge i els projectes que ens impliquen, per la qual cosa ratifiquem el document aprovat primer a la Boella entre Tarragona i Reus i, després, ratificat pels 5 alcaldes i alcaldesses del territori i la secretaria d'infraestructures de la Generalitat", ha defensat l'alcalde Ballesteros. I recorda: "mantenim les prioritats que són: la intermodalitat de l'aeroport de Reus, que les mercaderies passin per l'interior i no per la costa i les exigències dels abaixadors de Tarragona i Bellissens".

Per la seva part, l'alcalde Pellicer ha manifestat que aquesta aliança del territori és "bàsica i imprescindible per la mobilitat de la nostra gent. S'ha demanat unitat i en tenim, s'ha demanat fermesa i n'hi ha i s'ha demanat projecte i està fet". Per aquest motiu, els alcaldes de Tarragona i Reus han assegurat que pressionaran "fins i com calgui. Demanem que es posin damunt la taula els projectes adequats i necessaris per al territori i que s'executin. Per primera vegada, sigui qui sigui el conseller o el ministre, demanem conjuntament inversions per executar unes infraestructures imprescindibles".