Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 Comunicat de la consellera de Cultura, Begoña Floria

Comunicat de la consellera de Cultura, Begoña Floria

Respecte a la informació apareguda a la premsa sobre la situació de l'Amfiteatre.
12/03/2018

En relació a la informació apareguda al diari Més Tarragona sobre la situació de l’Amfiteatre, la consellera de Patrimoni Begoña Floria ratifica que “la preocupació per l’estat de conservació del monument existeix des de fa anys i per això s’està fent un seguiment exhaustiu de la situació. El tancament de l’accés s’ha fet en el moment que s’ha detectat que la problemàtica s’havia agreujat en el mur posterior de la grada afegida el 1979 i, per un principi de prudència, es va optar per restringir les visites en aquesta zona”.

I ha afegit: “Ara s’està tramitant un expedient per arranjar les patologies detectades a l’Amfiteatre i, al mateix temps, s’està vetllant per la seguretat i conservació d’aquesta àrea afectada”. Floria ha reiterat que en cap cas corre perill la celebració del festival Tarraco Viva.