Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 Comunicat de premsa

Comunicat de premsa

En relació al procediment administratiu sobre el vessament d'aigües residuals del carrer Gasòmetre
14/08/2018

L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha signat aquest matí un decret d’emergència per realitzar una actuació subsidiària pel vessament d’aigües residuals al carrer Gasòmetre. L’import és de 10.800 euros +IVA i un cop executada l’obra haurà de ser el propietari de l’habitatge qui assumeixi el cost.

Aquesta decisió es pren ara després de concloure el procediment administratiu que permet actuar subsidiàriament en un habitatge privat i després que el propietari s’hagi desentès de la solució del problema.