Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 Junta Extraordinària de Portaveus per exigir la reforma del Codi Penal

Junta Extraordinària de Portaveus per exigir la reforma del Codi Penal

Tindrà lloc el dimecres 2 de maig
27/04/2018

Després de la sentència judicial de l'Audiència Provincial de Navarra en l'anomenat cas de 'La Manada', l'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, convocarà una Junta de Portaveus Extraordinària a proposta de la portaveu del Grup Municipal d'Iniciativa, els Verds, Esquerra Unida i Alternativa, Arga Sentís. Se celebrarà el dimecres 2 de maig, a les 10.30 h a la Sala dels Tarragonins Il·lustres.

El motiu és exigir la reforma del Codi Penal per revisar el supòsit d'abús sexual i així com la consideració jurídica de la violència en casos d'agressió i violació. Ballesteros condemna que la sentència minimitzi els fets perquè no els considera agressió sexual.