Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 L'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, pronunciarà avui, 22 de novembre, la conferència "La Tarragona social, verda i innovadora"

Es farà a la Diputació
22/11/2018

Avui, 22 de novembre, a les 19.30 h, l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, pronunciarà una conferència que porta per títol "La Tarragona social, verda i innovadora". Tindrà lloc a l’auditori de la Diputació de Tarragona (carrer de Pere Martell, 2).