Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 El Consell Plenari es reunirà divendres 15 de juny de 2018

El Consell Plenari es reunirà divendres 15 de juny de 2018

La sessió ordinària començarà a les 9.10 h
El Consell Plenari es reunirà divendres 15 de juny de 2018 Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
13/06/2018

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia del Consell Plenari que tindrà lloc el proper 15 de juny a les 9.10 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades

1.- Moció presentada pel Grup Municipal d’UpA per què s’encarregui la redacció del Pla Director del Modernisme a Tarragona.
2.- Moció presentada pels Grups Municipals d’ICV-EUiA i PSC per demanar que els habitatges procedents d’herències intestades es destinin a incrementar el parc de lloguer per a emergències econòmiques i socials.
3.- Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP en rebuig a la violència i la impunitat policial.
4.- Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT de suport perquè Tarragona esdevingui ciutat gegantera de Catalunya 2020.
5.- Moció presentada pel Grup Municipal de C’s per a l’actuació integral al Parc Comercial i d’Oci les Gavarres.
6.- Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per facilitar la creació d’un reglament que possibiliti les actuacions artístiques al carrer.
7.- Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP sobre l’aparcament de vehicles privats de persones que treballen a Tarragona però viuen fora de la ciutat.
8.- Moció presentada pels Grups Municipals de la CUP, PDeCAT, C’s i ERC-MES-MDC per tal de millorar i revitalitzar el barri del Port.
9.- Moció presentada pel Grup Municipal de C’s sobre el respecte i la neutralitat institucional en els edificis públics, els espais públics i el mobiliari urbà.
10.- Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per a la implantació d’accessos ciclables a la ciutat de Tarragona i el foment del cicloturisme.
11.- Moció presentada pel Grup Municipal de C’s sobre el complex educatiu de Tarragona antiga laboral.