Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 El Consell Plenari es va reunir divendres, 16 de novembre

El Consell Plenari es va reunir divendres, 16 de novembre

La sessió ordinària va començar a les 9 h
El Consell Plenari es va reunir divendres, 16 de novembre Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
19/11/2018

Es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia del Consell Plenari que va tenir lloc el passat 16 de novembre, a les 9 h.

Mocions presentades

8.1. Moció presentada pel Grup Municipal d’ICV-EUiA per instar al Departament d’Ensenyament a aturar els treballs d’elaboració i aprovació del decret de menjadors.

8.2. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP elaborada per la Coordinadora SOS Menjadors Escolars Públics “per un debat sincer amb la comunitat educativa sobre un nou marc regulatiu integral de l’espai del migdia als centres educatius de titularitat pública”.

8.3. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC per instar el Departament d’Ensenyament a aturar els treballs d’elaboració i aprovació del decret de menjadors.

8.4. Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT per sol·licitar l’augment d’aparcament de motocicletes i ciclomotors a la ciutat de Tarragona.

8.5. Moció presentada pel Grup Municipal de C’s sobre la millora de la mobilitat i zones d’aparcament de la ciutat.

8.6. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per a la creació del Consell Municipal de Salut de Tarragona.

8.7. Moció presentada pel Grup Municipal d’ICV-EUiA elaborada per la Plataforma en Defensa del Ferrocarril i l’Associació per a Defensa del Transport Públic per instar a la recuperació del Tren Hotel Alhambra.

8.8. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per a la readmissió immediata dels treballadors i treballadores del Museu d’Història.

8.9. Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT per obrir una línia d’ajuts destinada a la rehabilitació de façanes.

8.10. Moció presentada pel Grup Municipal de C’s per facilitar el dret al vot als ciutadans europeus a les eleccions municipals i europees.

8.11. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per obrir les escoles a la ciutat i fer un ús social dels centres educatius.

8.12. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per rebutjar la venda d’armes del Govern espanyol a l’Aràbia Saudita.

8.13. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP elaborada per l’Associació Joventut Multicultural Musulmana per garantir l’accés a la dona musulmana que porta el hijab a l’àmbit educatiu i laboral.