Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 El Consell Plenari es reunirà divendres 18 de maig de 2018

El Consell Plenari es reunirà divendres 18 de maig de 2018

La sessió ordinària començarà a les 9 h
El Consell Plenari es reunirà divendres 18 de maig de 2018 Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
17/05/2018

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia del Consell Plenari que tindrà lloc el proper 18 de maig a les 9 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades

1.- Moció presentada pel Grup Municipal d’UpA perquè s’encarregui la redacció del Pla Director del Modernisme a Tarragona.

2.- Moció presentada pel Grup Municipal d’ICV-EUiA en defensa del dret universal a la sanitat pública.

3.- Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per tal de penjar una pancarta amb el lema “Llibertat presos polítics” a la façana de l’Ajuntament.

4.- Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT en nom de la JNC en motiu del dia contra l’homofòbia, la transfòbia i la bifòbia.

5.- Moció presentada pel Grup Municipal de C’s per a la creació d’un reglament de borses de treball municipal.

6.- Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per realitzar un Pla de finançament i renovació de la flota d’autobusos i material de l’Empresa Municipal de Transports Públics de Tarragona.

7.- Moció presentada pel Grup Municipal del PSC perquè es pugui jugar al joc del bingo a les llars de jubilats.

8.- Moció presentada pel Grup Municipal d’ICV-EUiA sobre el desplegament de la renda garantida de ciutadania.

9.- Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP en defensa d’un transport públic municipal de qualitat.

10.- Moció presentada conjuntament pels Grups Municipals de la CUP, ERC-MESMDC i PDeCAT en suport als 9 mestres investigats per la fiscalia per delictes d’odi a l’Institut el Palau de Sant Andreu de la Barca.

11.- Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per l’ampliació i millora de la difusió de les activitats d’estiu a la ciutat de Tarragona.

12.- Moció presentada pels Grups Municipals d’ICV-EUiA, la CUP, ERC-MES-MDC i PSC a proposta de Marea Pensionista per tal que el Govern municipal es dirigeixi al Govern espanyol i als grups parlamentaris europeus perquè rebutgin la creació d’un producte paneuropeu de pensions individuals (PEPP) proposat per la Comissió Europea. La moció també ha estat assumida pel Grup Municipal d’UpA.

13.- Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per dur a terme millores d’accessibilitat en el cementiri de Tarragona.