Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 El Consell Plenari es reunirà dimecres, 24 d'octubre

El Consell Plenari es reunirà dimecres, 24 d'octubre

La sessió ordinària començarà a les 9.05 h
El Consell Plenari es reunirà dimecres, 24 d'octubre Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
19/10/2018

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia del Consell Plenari que tindrà lloc el proper 24 d'octubre a les 9.05 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades

10.1. Moció presentada pel Grup Municipal d’ICV-EUiA per manifestar el suport a l’alcalde de Riace i exigir que no es criminalitzi l’ajuda humanitària.

10.2. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per tal de potenciar l’aprofitament de locals buits i revertir la desertificació comercial.

10.3. Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT pel seguiment del compliment de les mocions aprovades en el Plenari de l’Ajuntament de Tarragona.

10.4. Moció presentada pel Grup Municipal de C’s de millora i seguretat vial als passos de vianants de Tarragona.

10.5. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per la revitalització del Centre, la Part Baixa i els barris de Tarragona i per la cohesió de la ciutat.

10.6. Moció presentada pels Grups Municipals d’ICV-EUiA i PSC de suport a l’adhesió al manifest que demana el premi Nobel de literatura per a Federico García Lorca.

10.7. Moció presentada pel Grup Municipal d’ICV-EUiA en memòria del 80è aniversari del comiat de les Brigades Internacionals.

10.8. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per a la promoció d’horts urbans a Tarragona.

10.9. Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT per incloure una partida de dos milions d’euros destinada als pressupostos participatius en el pressupost municipal de l’any 2019.

10.10. Moció presentada pel Grup Municipal de C’s per millorar les condicions dels treballadors del Museu d’Història de Tarragona.

10.11. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per la protecció, ampliació i promoció de l’Anella Verda de Tarragona.

10.12. Moció presentada pels Grups Municipals de la CUP, PDeCAT i ERC-MESMDC per exigir l’alliberament immediat dels presos polítics Jordi Cuixart i Jordi Sánchez.

10.13. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per avançar cap a un model de fiscalitat progressiva.