Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Ple Notícies del Consell Plenari

Notícies del Consell Plenari

L'Ajuntament de Tarragona aprovarà demà al ple l'Agrupació d'Interès Econòmic

03/12/2013 - Es preveu que l’estalvi amb la seva creació sigui de 1,5 milions d’euros. Demà també va a ple el plec que regularà la captació de patrocinis dels Jocs 2017. D'altra banda, s'ha anunciat avui que el consistori posa en marxa un pla de xoc per corregir la situació d’alguns immobles de la Part Alta.

Divendres 15 de novembre se celebrà el Plenari

13/11/2013 - Començarà a les 9'35 hores al Saló de Plens del Palau Municipal.

S'inicien els treballs per a l'elaboració del Pla de Transparència de l'Ajuntament

23/05/2013 - Es crearà un grup de treball per a fer el seguiment del Pla

Ivana Martínez assumirà les àrees de Joventut, Centres Cívics i Espais Públics

05/02/2013 - El passat dia 4 va pendre possessió com a regidora de l’Ajuntament de Tarragona Ivana Martínez Valverde. Amb l’entrada al govern municipal, Ivana Martínez assumirà les àrees de Joventut, Centres Cívics i Espais Públics. Per la seva part, el regidor d’Ensenyament Joan Sanahujes també es farà càrrec de l’àrea de Neteja Pública.