Esteu aquí: Inici Comerç Notícies Notícies 2016 Presentat el programa del Seminari Marca Ciutat

Presentat el programa del Seminari Marca Ciutat

Presentat el programa del Seminari Marca Ciutat

El seminari, que tindrà lloc a Tarragona el 21 i 22 d'octubre, es consolida com la cita de refèrencia a Catalunya en l'estudi de les tendències del 'citymarketing'.
Presentat el programa del Seminari Marca Ciutat Alejandro Fernández i Pau Canaleta en un moment de la presentació. | FOTO: Mauri Fernández
26/09/2016

 

El conseller de Presidència i Estratègies de Ciutat , Alejandro Fernández, ha presentat avui el programa definitiu del Seminari Marca Ciutat 2016, que tindrà lloc els dies 21 i 22 d’octubre a l’Antiga Audiència. El Conseller ha destacat que “el seminari vol acostar les tècniques i noves tendències del màrqueting i la comunicació estratègica per ajudar a les ciutats i les destinacions a posicionar-se en un entorn competitiu. Enguany s’incidirà especialment en la ciutat hub, és a dir, les ciutats que saben aprofitar el seu entorn per posicionar-se.”

El Seminari Marca Ciutat s’ha convertit en una cita imprescindible per a responsables de turisme, promoció econòmica, comunicació i màrqueting que treballen en el món del citymarketing, i és el més important que es realitza a Catalunya en la seva especialitat.

El director del seminari, Pau Canaleta, ha explicat que el seminari comptarà amb la participació d’experts internacionals en màrqueting de ciutat, que presentaran casos d'èxit a partir d'esdeveniments de diferents municipis. Com per exemple Mihalis Kavaratzis, profesor de Màrqueting i Management a la Universitat de Leicester (Regne Unit); Nicholas Montemaggi, director de Màrqueting i Gestió de Projectes a ¡Ambassador.net i Traveldudes; M. Àngels Serra, sòcia-consultora de Chias Marketing i Genís Roca, president de Roca Salvatella, entre d’altres destacats ponents.

D’altra banda, el conseller de Presidència i Estratègies de Ciutat, Alejandro Fernández, ha recordat que el passat 31 de maig es va constituir el Comitè Marca Tarragona que  definirà l’estratègia a seguir de Tarragona com la ciutat mediterrània de la història viva. Així, ha subratllat que es continuarà treballant perquè la marca ciutat funcioni ja que és una prioritat estratègica del govern municipal. "Si la marca ciutat funciona se’n beneficien les inversions, el comerç, les polítiques socials i la societat en general", ha afegit.

Enguany és la 7a edició del Seminari Marca Ciutat, la tercera a Tarragona, i es preveu l’assistència de més d’un centenar d’experts en el tema.

  • Informació, programa i inscripcions, aquí.
Segells de reconeixement d'administració oberta