Esteu aquí: Inici › Comerç › Agenda › 2026 › L'EBT › La rifa de l'Embutada

La rifa de l'Embutada

Una bona caixa amb productes de qualitat i de proximitat. No et quedis sense el teu número!

El sorteig tindrà lloc a les 19 h a l'escenari de la plaça del Re, entre els punxadiscos Alexandre Bonanit i Ghillem The la Vall i el concert de Joan Colomo i la Radiofórmula.

En aquesta desena edició de l'Embutada volem continuar explicant al món que a Tarragona tenim una festa única, on podem tastar els primers vins de la temporada dins d’un embut de llauna, un objecte únic, i recuperat, fet de manera artesanal per l’únic llauner que queda a Catalunya.

“L’Embutada no és una festa de beure vi ‘perquè sí’, és una festa que explica la importància que va tindre el cultiu de la vinya en un passat no tant llunyà a la ciutat de Tarragona i al territori. El vi va ser motor econòmic i forma part del nostre llegat cultural: l’embut, els cellers, els cups, les branques de pi i els ganxos on es penjaven, tot forma part d’un fer i d’una manera viure que volem continuar explicant. No volem que es perdi i cal seguir fent memòria”.

Tornarà a córrer el vi!

Fotografia: © Gabriella Nonino

Més informació sobre aquest esdeveniment…

La rifa de l'Embutada
Què
Gastronomia
Quan
07/11/2026 19:00 to 19:35
Programació
L'Embutada
Localització
Preu
Gratuït
Organitzat per 
Santa Teca
Afegeix a la teva agenda...
« Agost 2027 »
Agost
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31