Notícies de Cooperació
Recordem que la convocatòria d’Acció Humanitària està oberta durant tot l’any
06/03/2020 - És una convocatòria permanent durant l'any i de concessió directa
Lola Paniagua inaugura les exposicions 'Dones tarragonines' i 'Defensores del Cos-territori'
05/03/2020 - Enmmarcades dins dels actes del dia de les dones
Les exposicions Dones tarragonines i Defensores del Cos-Territori incideixen en la lluita contra el sistema heteropatriarcal
27/02/2020 - Lluitadores tarragonines i de l’Amèrica llatina comparteixen espai i dialoguen sobre aquesta lluita global. S’inauguraran el 4 de març a les 18.00h., i hi participarà la Lola Paniagua, activista mediambiental tarragonina.
Informe de l'ambaixada palestina sobre violacions dels drets de les nenes i dels nens palestines
20/12/2019 - Al document es denuncia l'assassinat de 27 nenes i nens des de principis de 2019.
Declaracions de condemna del Fons Català de Cooperació sobre la situació a Rojava, Kurdistán
19/12/2019 - La Junta executiva mostra la seva preocupació per aquestes situacions d'emergència i de vulneració de Drets Humans
Declaracions del Fons Català sobre la situació a Bolívia
19/12/2019 - Posicionaments aprovat per la Junta Directiva en la darrera sessió sobre la situació a Bolívia
L'exposició "Colòmbia. Desaprendre la guerra, aprendre la pau" il·lustra al Pati de Jaume i el conflicte en aquest país
10/12/2019 - L’autor de la mostra, Javier Sulé, oferirà una visita guiada per la seva obra aquest divendres
Dilluns s’inaugurarà l’exposició “Tornar a Al-Ma’in”
31/10/2019 - Al vestíbul del Teatre El Magatzem
Inauguració de l'exposició "Tornar a Al-ma'in"
30/10/2019 - Divendres 4 de novembre, a les 17.30h., al vestíbul del Teatre El Magatzem. La història de les persones que van ser expulsades de Palestina.
La programació Tardor amb Cooperació promou el discurs crític sobre la vulneració dels drets humans
09/10/2019 - Activitats fins a finals de desembre