Esteu aquí: Inici Comerç Notícies economia i comerç El cicle "Els monòlegs del vi" uneix els productes dels cellers de la DO Tarragona amb el bon humor

El cicle "Els monòlegs del vi" uneix els productes dels cellers de la DO Tarragona amb el bon humor

El cicle "Els monòlegs del vi" uneix els productes dels cellers de la DO Tarragona amb el bon humor

La iniciativa pretén promocionar els vins de la Denominació d'Origen Tarragona mitjançant una sèrie de tres monòlegs d’humor acompanyats d’un tast
17/11/2009

 

 
La Denominació d’Origen Tarragona (DO Tarragona), amb la col·laboració de la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Tarragona, ha organitzat un nou cicle anomenat “Els monòlegs del vi” amb la intenció de promocionar els vins d’aquesta denominació d’origen mitjançant una sèrie de tres monòlegs d’humor acompanyats d’un tast de vins de la DO Tarragona. El cicle, coordinat per l’actor tarragoní Enric Company, es farà els dijous 19 i 26 de novembre i el 3 de desembre al Palau Firal i de Congressos de Tarragona a partir de les 19.30 h amb entrada gratuïta prèvia reserva al 977 299 731 o al correu electrònic info@dotarragona.cat perquè les places son limitades.
 
El cicle de monòlegs l’iniciarà precisament aquest dijous Enric Company i després actuaran Dani Pérez i Xevi Gómez, tres humoristes de reconegut prestigi al nostre país. En cada una de les tres sessions, l’acte finalitzarà amb un tast de sis vins diferents elaborats pel diversos cellers de la DO Tarragona que servirà per una visió completa i suggeridora dels vins que s’estan elaborant en aquest territori. Precisament la secretària del Consell Regulador de la DO Tarragona, Àngels Collado, ha explicat en roda de premsa les bones puntuacions que aquests vins han assolit en la nova edició de la Guia Peñín, la referent a l’Estat espanyol, amb deu vins amb qualificacions superiors als 90 punts, considerats com a vins excel·lents. Per la seva banda, el regidor de Promoció Econòmica, Sergi de los Ríos, ha destacat l’esforç que des de la DO Tarragona s’està fent en els últims anys per millorar i donar a conèixer els vins que “porten el nom de la ciutat” i ha assegurat que consumir aquests vins és ajudar, en definitiva, a les empreses locals i, per tant, “a la creació i manteniments de llocs de treball en el territori”.

 

Segells de reconeixement d'administració oberta