Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Històric Notícies, mocions i articles 2019-2023 José Luis Martín: “La carta de Ricomà als veïns de Llevant és vergonyosa”

José Luis Martín: “La carta de Ricomà als veïns de Llevant és vergonyosa”

“El Sr. Ricomà s’ha amagat darrera d’una carta buida per no dialogar amb els veïns ni admetre preguntes. Ha de donar a conèixer a tots els tarragonins els detalls del projecte que la Generalitat ens vol endossar i que, de moment, sembla que no ha aconseguit conèixer ni ell mateix”
21/07/2022
  • José Luis Martín exigeix que “els 15M€ previstos per a aquest alberg s’inverteixin en el que necessita realment la nostra ciutat”

Després de que s’hagi fet pública la carta que l’alcalde Ricomà ha enviat als veïns de Llevant per a defensar el projecte de l’alberg de salut mental a la Ciutat Residencial, el portaveu del Grup Municipal del PP de Tarragona, José Luis Martín, ha manifestat:

“És vergonyós que el Sr. Ricomà s’hagi amagat darrera d’una carta i no s’hagi reunit amb els veïns ni hagi comunicat oficialment a tots els tarragonins un projecte que incumbeix a tota la ciutat”. “Amb aquesta bustiada a determinats barris està fent ús dels recursos de l’Ajuntament com a pre-campanya electoral? Enviar cartes sense opció a rèplica és la seva ‘nova’ manera de relacionar-se amb la ciutadania i de promoure la participació ciutadana que tant ha promès?.”

El conseller Martín ha mostrat la seva “perplexitat” davant del contingut d’una carta que “aparenta donar detalls de l’equipament quan el propi alcalde va contestar al nostre Grup Municipal que no disposava de cap informació per ser –va dir- una competència de la Generalitat de Catalunya”.

I ha afegit: “La carta és un vergonya, tan buida de contingut com plena de paraules boniques: ‘benestar’, ‘accessibilitat, ‘sostenibilitat’, ‘transició energètica’; però no dedica ni una sola línia als usos i al públic que ocuparà l’equipament. No entenem perquè s’amaga, quan la finalitat d’albergar a joves amb risc psicosocial ja va ser anunciat per la consellera de Drets Socials, i va comptar amb el vist-i-plau immediat de l’alcalde de la ciutat, sense el consens dels grups municipals ni dels tarragonins”.

“És una mostra més de la inseguretat i fragilitat del govern Ricomà, de la seva incapacitat per a dialogar, de defensar els interessos de Tarragona, i també de l’opacitat que envolta a un projecte que ningú vol. Exigim que els 15M€ previstos per a aquest alberg s’inverteixin en el que necessita Tarragona, no en el que ens vol endossar la Generalitat de Catalunya”.

I ha conclòs: “El Partit Popular de Tarragona continuarem liderant l’oposició al govern local i al govern autonòmic, donant suport als veïns i defensant Tarragona”.

Grup Municipal del PP Tarragona