Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Històric Notícies, mocions i articles 2019-2023 José Luis Martín (PP): “Tarragona ha de créixer prioritàriament per Llevant”

José Luis Martín (PP): “Tarragona ha de créixer prioritàriament per Llevant”

“Estem alineats amb el decàleg que ens ha presentat l’associació Creix Tarragona. Creiem que hauria d’ésser assumit per totes les formacions polítiques que aspiren a revertir el decreixement i l’actual decadència de la nostra ciutat”
03/05/2023
  • “El creixement sostenible per Llevant és el més viable i el que pot reduir costos dels serveis pels veïns i generar més inversions privades que beneficiïn a Tarragona”
  • “Exigim un pla urbanístic de consens entre forces polítiques. Aquest necessari acord no pot ésser substituït per uns tallers i caminades, que és l’únic que ha fet el govern Ricomà”.

Aquest matí el portaveu del Grup Municipal del Partit Popular de Tarragona, José Luis Martín, s’ha reunit amb Jaime Climent, portaveu de l’associació Creix Tarragona.

El portaveu popular ha expressat la seva adhesió a la campanya “Stop Decadència”, així com als punts del decàleg que ha presentat l’associació durant la trobada: “Creiem que hauria d’ésser assumit per totes les formacions polítiques que aspiren a revertir el decreixement i l’actual decadència de la nostra ciutat”.

En relació a la situació actual del POUM ha manifestat que:

“No ens podem permetre que la principal eina per a planificar el futur de la ciutat en matèria d’habitatge, serveis, equipaments i infraestructures s’aprovi sense l’acord ampli de les forces polítiques i de la societat civil, com sí es va fer en el passat. En la nostra tasca a l’oposició hem alertat sobre la falta d’estratègia i de diàleg de l’executiu municipal envers el nou POUM”.

I ha afegit: “Exigim un pla urbanístic de veritable consens entre forces polítiques. Aquest necessari acord no pot ésser substituït per uns tallers i caminades, que és tot el que ha fet el govern Ricomà en aquest sentit”.

A continuació, s’ha referit a les zones de creixement urbanístic per les que aposta la formació política: “És evident que Tarragona ha de créixer, prioritàriament i sense renunciar a d’altres zones, per Llevant. El Pla de la Budellera és més viable que el de Terres Cavades. I per Ponent hi ha possibilitats de remodelació, però no de creixement. A més, permetria que els tarragonins poguessin accedir a habitatge social distribuït en diferents zones, també a Llevant”.

“El creixement sostenible per Llevant és l’únic que pot aconseguir inversions privades que beneficiïn Tarragona. Tal i com està previst, aportaria una estació transformadora de llum, un dipòsit d’aigua i dos de laminació per la Platja Llarga i per la Platja Arrabassada. Atraure més població reduiria els costos i milloraria els serveis pels veïns”.

I ha conclòs: “Els candidats a l’alcaldia de Tarragona han de ser transparents i donar a conèixer les seves posicions vers el nou POUM. Els tarragonins ens hi juguem molt”.

Grup Municipal del PP Tarragona