Tarragona

Notícies de govern

13/11/2013

L'Ajuntament de Tarragona impulsa un pla estratègic de Llevant

Estarà dotat amb 50.000 euros i inclourà un calendari d’accions per recollir les necessitats educatives, de neteja, de seguretat i socials d’aquesta zona de Tarragona

13/11/2013

Divendres 15 de novembre se celebrà el Plenari

Començarà a les 9'35 hores al Saló de Plens del Palau Municipal.

26/09/2013

Canvis al cartipàs municipal

L'equip de govern vol reforçar una àrea clau com la de Serveis a la Persona i encarar la recta final de projectes estratègics de ciutat, com Tarragona 2017 i Tarragona Smart City, que passen a tenir una conselleria pròpia.

22/08/2013

L’Ajuntament de Tarragona presenta un recurs contra el projecte de licitació del tercer carril

Al mateix temps, proposa una sèrie de millores per al transport de viatgers

18/06/2013

L'Ajuntament permet que les terrasses de la Plaça de la Font tanquin una hora més tard per Sant Joan

Els establiments s'han compromès a tenir recollides les terrasses a les 23.15 h, per permetre el pas del correfoc i la revetlla.

23/05/2013

S'inicien els treballs per a l'elaboració del Pla de Transparència de l'Ajuntament

Es crearà un grup de treball per a fer el seguiment del Pla

27/02/2013

Els projectes Smart City i Jocs Mediterranis centraran una conferència de l'alcalde a Madrid

Tindrà lloc el 7 de març a les 9 del matí a Nuevo Economía Fórum. L'alcalde detallarà els eixos claus que serviran per transformar Tarragona en una smart city.

05/02/2013

Ivana Martínez assumirà les àrees de Joventut, Centres Cívics i Espais Públics

El passat dia 4 va pendre possessió com a regidora de l’Ajuntament de Tarragona Ivana Martínez Valverde. Amb l’entrada al govern municipal, Ivana Martínez assumirà les àrees de Joventut, Centres Cívics i Espais Públics. Per la seva part, el regidor d’Ensenyament Joan Sanahujes també es farà càrrec de l’àrea de Neteja Pública.

14/12/2012

L'Ajuntament de Tarragona constituirà una comissió de seguiment de les terrasses i la gestió de l'espai públic

Després de diverses consultes amb diferents sectors implicats, es modificarà l'horari de les terrasses.

13/09/2012

Comunicat de l'equip de govern

Dins de l’actual política d’austeritat econòmica, l’Ajuntament de Tarragona es veu obligat a reestructurar el model de l’emissora municipal de Tarragona Ràdio.