Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició

Notícies de govern i oposició

Pau Ricomà: "Ara el repte és activar Tarragona després del coronavirus"

03/04/2020 - L’alcalde de Tarragona ha anunciat que les setmanes vinents les dedicarà a parlar amb els sectors econòmics, turístics i culturals per gestionar l’endemà del confinament.

L'Ajuntament convoca sessió extraordinària del Consell Plenari divendres, 3 d'abril

30/03/2020 - El Ple es farà a partir de les 10 h, de manera telemàtica

L'Ajuntament de Tarragona insisteix a l'Estat que permeti als ens locals destinar el romanent de tresoreria a pal·liar les conseqüències econòmiques del coronavirus

23/03/2020 - L’alcalde, Pau Ricomà, s’afegeix al manifest que signen diferents ens locals reclamant més flexibilitat a l’Administració central

Acords adoptats al consell plenari del 16 de març de 2020

17/03/2020 - Resultat de les votacions

Ple extraordinari demà per possibilitar el vot no presencial dels consellers

15/03/2020 - En acabar, l'alcalde farà una roda de premsa que es podrà seguir en directe, igual que el Plenari, per TAC 12, Tarragona Ràdio i el twitter de l'Ajuntament.

L'Ajuntament de Tarragona restringeix la mobilitat de tot el personal

14/03/2020 - Només treballarà el personal dels serveis públics bàsics i indispensables, com són l’OMAC de la Rambla Nova i els Serveis Socials.

L'Ajuntament de Tarragona tanca els parcs infantils, les oficines d'atenció turística, museus i teatres per minimitzar el risc de contagi del coronavirus

13/03/2020 - L’alcalde també ha fet una crida que es vetlli perquè els nens, joves i gent gran redueixin la seva presència als espais compartits.

L'Ajuntament de Tarragona constitueix el Comitè d'Emergències Municipals per aplicar mesures preventives per controlar el coronavirus

12/03/2020 - Entre altres mesures, s’ha establert restringir a 7 els assistents a les sales de vetlla del Tanatori Municipal i a 50 els participants a les cerimònies del recinte municipal.

Coronavirus

11/03/2020 - Mesures preventives adoptades per l'Ajuntament de Tarragona per contenir el Covid-19. Supesos tots els actes públics i privats amb aforaments superiors a 1.000 persones.

Acords adoptats al consell plenari del 21 de febrer de 2020

24/02/2020 - Resultat de les votacions