Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició

Notícies de govern i oposició

El Consell Plenari es reunirà divendres 17 de març

14/03/2017 - Començarà a les 9.30 h i es debatran 15 mocions.

Tarragona es fa present a la jornada 'L'hora de les decisions' sobre l'Arc del Mediterrani

02/03/2017 - El Congrés es fa a València i compta amb la presència dels principals responsables polítics del govern de Catalunya, València i Balears.

El Govern remodela el nou cartipàs municipal

02/03/2017 - Begoña Floria, consellera de la nova Àrea de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil. La nova regidora, Elisa Vedrina, s’encarregarà d’Esports i Voluntariat.

L’alcalde Ballesteros proposa una gran aliança entre govern i oposició per avançar en els temes estratègics

01/03/2017 - Ballesteros anuncia que posarà en marxa el nou format de regidor de barri a la conferència anual que organitza el Col·legi de Periodistes de la Demarcació de Tarragona.

Conferència de l'alcalde Josep Fèlix Ballesteros "El futur de Tarragona: feina de totes i tots"

01/03/2017 - L'acte tindrà lloc avui a la sala d'actes del Col·legi d'Advocats i Farmacèutics a les 19 h.

Josep Fèlix Ballesteros: 'Si alguna ciutat és referent en la lluita pel consum responsable de l'alcohol, és Tarragona'

23/02/2017 - L'alcalde ha relatat totes les actuacions que fa l'Ajuntament a favor de la prevenció i el consum responsable de l'alcohol entre els joves.

Comunicat de l'alcalde de suport als estibadors

22/02/2017 - L'alcalde també ha fet una crida al govern central per cercar opcions de consens per al bé de l'economia del territori

Consell Plenari extraordinari i urgent demà 21 de febrer de 2017

20/02/2017 - Començarà a les 8 h del matí

Demà el Plenari aprovarà la nova ordenança d'instal·lacions publicitàries i desestimarà el recurs contra la suspensió de llicències, això comportarà la retirada del tòtem de Parc Riu Clar

17/02/2017 - L’ordenança es posarà a exposició pública durant 30 dies perquè es puguin presentar al·legacions, en el cas que no se’n presentin quedarà aprovada.

Aquest dijous es constitueix la comissió de seguiment dels Jocs Mediterranis

15/02/2017 - El conseller comissionat dels Jocs, Javier Villamayor, informarà sobre l'estat d'execució de les obres de les instal·lacions esportives.