Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició

Notícies de govern i oposició

El Plenari es reunirà dilluns, dia 28 de gener, en sessió ordinària

23/12/2015 - Començarà a les 9.10 h i, entre els punts de l'ordre del dia, es debatran els pressupostos de 2016

El consistori dóna suport unànim als treballadors de Covestro

22/12/2015 - Els portaveus de tots els grups municipals n'han llegit una declaració institucional aquesta tarda

Resultats de les eleccions generals 2015 a Tarragona

21/12/2015 - Ja podeu consultar els resultats electorals per zones a la ciutat de Tarragona

El pressupost municipal aposta per l'impuls a l'ocupació, els serveis socials, l'ensenyament i el comerç de proximitat

17/12/2015 - En el capítol d’inversions en destaca una d’històrica: un milió d’euros per la millora dels centres educatius de la ciutat.

Nota de condol per la mort del periodista Joan Marc Salvat

13/12/2015 - El jove periodista havia estat col·laborador de diversos mitjans de comunicació del Camp de Tarragona i havia cobert informativament l'actualitat municipal de la ciutat.

L'Ajuntament de Tarragona no haurà d'indemnitzar el propietari del Fortí de la Reina

30/11/2015 - La sentència és ferma i desestima la reclamació de 17,9 milions d’euros pels danys soferts com a conseqüència de l’anul·lació de la llicència i posteriorment el cessament i enderroc del restaurant.

El Consell Plenari es reunirà dilluns 30 de novembre en sessió ordinària

26/11/2015 - El ple començarà a les 9.25 h i els grups municipals hi presentaran un total de tretze mocions

Comunicat de l'equip de govern de l'Ajuntament de Tarragona

18/11/2015 - La portaveu del govern, Begoña Floria, lamenta que 'la CUP intenti convertir el cas INIPRO en un espectacle d’escarni públic amb objectius purament polítics'.

L’Ajuntament de Tarragona congela els impostos i taxes municipals

05/11/2015 - Es mantenen les bonificacions fiscals per fomentar l’ocupació, així com s’incrementa el Fons Social per pagar la factura de l’aigua i clavegueram per les famílies amb precarietat econòmica.