Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició

Notícies de govern i oposició

L’Ajuntament de Tarragona congela els impostos i taxes municipals

05/11/2015 - Es mantenen les bonificacions fiscals per fomentar l’ocupació, així com s’incrementa el Fons Social per pagar la factura de l’aigua i clavegueram per les famílies amb precarietat econòmica.

Nota informativa de l'EMT

30/10/2015 - L'actual gerent, Mario Cortés, reuncia al càrrec per raons personals.

S'ha convocat ple extraordinari per al divendres 30 d'octubre

28/10/2015 - El Plenari tractarà de l'aprovació del Pla Parcial on s'ha d'implantar IKEA i l'accés a l'Anella Olímpica

Ple extraordinari el dilluns 23 de novembre

28/10/2015 - El Plenari tractarà la formació de les meses electorals del 20 de desembre

El Consell Plenari es reunirà divendres 23 d'octubre en sessió ordinària

20/10/2015 - El ple començarà a les 8.30 h i els grups municipals hi presentaran un total de vint-i-una mocions

La Diputació atorga una subvenció a l’Ajuntament de Tarragona

20/10/2015 - Una part està destinada al programa d’inversions i una altra a despeses corrents.

Tarragona assumeix la presidència del Comitè de Ciutats per l'Alta Velocitat i la Interconnexió Ferroviària

13/10/2015 - L'objectiu és fer de grup de pressió per defensar la importància de prioritzar el Corredor de Mediterrani com a infraestructura per impulsar el vessant econòmic i social de l’arc mediterrani.

Elvira Ferrando: "El Patrimoni és l'aspecte més positiu de la ciutat i la neteja viària s'ha de millorar"

02/10/2015 - Així es posa de manifest en un panell d'opinions ciutadanes que té com objectiu promoure la participació.

L'exrector de la URV, Joan Martí i Castell, rebrà el títol de fill predilecte de la ciutat

02/10/2015 - Va ser el primer rector de la Universitat Rorvira i Virgili i ha estat membre de l’Institut d’Estudis Catalans i del Conseil du Centre d’Études Catalans de la Universitat Paris-Sorbone i un dels màxims responsables de la segona edició del Diccionari de la llengua catalana.