Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició

Notícies de govern i oposició

Josep M. Milà: “Cal posar tots els mitjans perquè la ciutat dels nostres néts sigui equilibrada i democràtica”

15/07/2015 - Josep Maria Milà és el nou regidor d’una gran àrea política de planificació del municipi, que inclou Urbanisme, Mobilitat i Patrimoni Municipal. Arquitecte reconegut, és considerat un referent per precisar els horitzons urbanístics des d’una perspectiva política, històrica, i que tingui en compte les identitats.

Dilluns 29 de juny es reuneix el ple de l'Ajuntament

26/06/2015 - També hi hauran Juntes Generals extraordinàries de diverses empreses municipals

Nota de condol

22/06/2015 - Un jove alpinista tarragoní va morir diumenge al vespre al Kirguizistan a causa d'un allau

Divuit cares noves entre els 27 consellers del nou ajuntament

13/06/2015 - Un total de 7 grups polítics en el plenari més plural de la democràcia.

El nou equip de govern s'organitza en sis grans àrees

13/06/2015 - El plenari extraordinari i urgent d'avui 13 de juny ha aprovat les delegacions del cartipàs, les retribucions i dedicació dels consellers, així com del personal eventual.

Josep Fèlix Ballesteros és proclamat Alcalde de Tarragona

13/06/2015 - L’alcalde ha obtingut el suport de 9 dels 27 consellers que formen l’Ajuntament, els del seu grup municipal.

Dissabte es constitueix el nou Ajuntament

12/06/2015 - Aquest dissabte, 13 de juny, a les 12 h es constituirà el nou Ajuntament de Tarragona.

L'Ajuntament desestima les al·legacions del propietari de Ca l'Ardiaca

08/06/2015 - Inclou l’edifici al Registre Municipal de Solars, per protegir-lo

Plenaris extraordinaris dilluns dia 8 i dimecres dia 10

05/06/2015 - Es vol aprovar el compte General de l'Ajuntament de Tarragona corresponent a l'exercici de 2014

Informació de les eleccions municipals de diumenge

21/05/2015 - Podeu consultar les meses electorals amb el DNI i a partir de les 11 h, les dades de participació a la ciutat.