Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 El nou equip de govern s'organitza en sis grans àrees

El nou equip de govern s'organitza en sis grans àrees

El nou equip de govern s'organitza en sis grans àrees

El plenari extraordinari i urgent d'avui 13 de juny ha aprovat les delegacions del cartipàs, les retribucions i dedicació dels consellers, així com del personal eventual.
El nou equip de govern s'organitza en sis grans àrees Equip de govern del desè mandat de l'Ajuntament.
13/06/2015

 

L'equip de govern més reduït de la democràcia a Tarragona, format per l'alcalde Josep Fèlix Ballesteros i vuit tinents i tinentes d'alcalde del Partit Socialista de Catalunya s'ha organitzat políticament en sis grans àrees:

  1. Presidència
  2. Serveis Centrals, economia i hisenda i seguretat
  3. Serveis a la persona
  4. Territori
  5. Educació, ocupació i desenvolupament econòmic
  6. Cultura, patrimoni, turisme i joventut

 

Les tinences d'alcalde han quedat repartides de la següena manera:

  • Primer tinent d’alcalde: Pau Pérez Herrero
    • amb les competències de Serveis Centrals, Economia, Hisenda i Seguretat
  • Segon tinent d’alcalde: Javier Villamayor Caamaño
    • amb les competències d'Esports, Jocs Mediterranis, Transparència i Ciutat Intel·ligent
  • Tercera tinenta d’alcalde: Begoña Floria Eseberri
    • amb les competències de Cultura, Patrimoni i Turisme
  • Quarta tinenta d’alcalde: Elvira Ferrando Gómez
    • amb les competències de Comerç, Relacions Ciutadanes i Universitats
  • Cinquè tinent d’alcalde: Josep Maria Milà Rovira
    • amb les competències d'Urbanisme, Mobilitat i Béns
  • Sisè tinenta d’alcalde: Ana Santos Gorraiz
    • amb les competències de Serveis a la Persona
  • Setena tinenta d’alcalde: Ivana Martínez Valverde
    • amb les competències de Joventut, Centres Cívics, Cooperació, Medi Ambient, Espais Públics i Neteja
  • Vuitè tinent d’alcalde: Francesc Roca Rosell
    • amb les competències d'Educació, Ocupació i Desenvolupament Econòmic

 

Podeu consultar el decret de l’Alcaldia de delegacions de cartipàs, on es detallen les tinences d'alcalde, les àrees i les atribucions i competències de les diferents conselleries.

Les delegacions del cartipàs han estat aprovades en la sessió extraordinària i urgent del Consell Plenari que s'ha celebrat just després de la sessió constitutiva de l'Ajuntament. En aquesta sessió, també s'ha aprovat (amb 25 vots a favor i 2 en contra) el règim de dedicació i les retribucions dels consellers de l'Ajuntament, així com el nombre, les característiques i les retribucions del personal eventual.

En total, es crearan onze llocs de treball d'assessors dels serveis generals de la Corporació (2 a proposta de PSC, 2 per part de C's, 2 d'ERC, 2 pel PP i un per CiU, un per les CUP i un per ICV). D'aquests, 7 tenen una dedicació de mitja jornada. Finalment, es crearà el lloc de treball de director del gabinet de l'Alcaldia i comunicació.

Segells de reconeixement d'administració oberta