Esteu aquí: Inici Comerç Notícies economia i comerç Patrícia Anton: "El Tarragona Family Week ens ha ajudat a presentar-nos com una destinació turística familiar i de qualitat"

Patrícia Anton: "El Tarragona Family Week ens ha ajudat a presentar-nos com una destinació turística familiar i de qualitat"

Patrícia Anton: "El Tarragona Family Week ens ha ajudat a presentar-nos com una destinació turística familiar i de qualitat"

Unes 400 famílies, repartides entre hotels i càmpings, han participat de la campanya de promoció. El sector turístic considera que s’ha posat la primera pedra per consolidar un producte que pot aportar molts beneficis a la ciutat.
13/04/2012

La regidora de Comerç i Turisme i presidenta del Pla de Competitivitat Turística de la Tàrraco Romana, Patrícia Anton, ha valorat positivament la primera edició del Tarragona Family Week, la campanya que del 30 d'abril al 5 de maig ha ofert habitacions d'hotel i bungalous a un preu tancat de 50 euros la nit (en estances de quatre persones) a més de menús especials en restaurants, descomptes importants en comerços i l’entrada gratuïta als museus i monuments municipals. “Hem aconseguit l’objectiu principal de la iniciativa que era col·locar la primera pedra per donar a conèixer en conjunt l’oferta turística de la ciutat i atraure el turisme familiar”, ha dit Anton, que també ha destacat les complicitats del sector (hotels, càmpings i restaurants, principalment) i el treball en equip com una de les claus de l’èxit de la promoció.

En total, unes 400 famílies, majoritàriament catalanes, han participat en el Tarragona Family Week, s’han repartit entre els hotels i els càmpings de la ciutat, han tastat la gastronomia i han pres part en les diferents activitats organitzades.

Patrícia Anton ha dit, en aquest sentit, que el Tarragona Family Week “ens ha permès guanyar pernoctacions a la ciutat durant la Setmana Santa”, tot i el context de crisi econòmica i la inclemència del temps; s’ha referit al sector turístic com “un dels principals motors que avui estiren l’economia” local i nacional, i ha afegit que “amb l’experiència d’aquesta primera edició hem de treballar per millorar i consolidar un producte que és molt satisfactori pel turista que ens visita i que aporta molts beneficis a la ciutat”.

Patrícia Anton també ha destacat el fet d’haver introduït recreacions històriques adreçades als turistes durant la promoció del Tarragona Family Week: “Ningú no discuteix l’important llegat que tenim i que ha estat declarat Patrimoni de la Humanitat. Però la nostra intenció, i en això estem treballant, és convertir Tarragona en la ciutat que expliqui millor la seva historia”.

La regidora de Turisme s’ha mostrat satisfeta de l’impacte de la campanya als mitjans de comunicació i a les xarxes socials.

Segells de reconeixement d’administració oberta