Esteu aquí: Inici Comerç Notícies economia i comerç Tarragona acull el II Family Week amb la voluntat de convertir-se en un referent del turisme familiar

Tarragona acull el II Family Week amb la voluntat de convertir-se en un referent del turisme familiar

Tarragona acull el II Family Week amb la voluntat de convertir-se en un referent del turisme familiar

La segona edició se celebrarà del 22 al 27 de març i els participants, identificats amb una polsera, gaudiran de grans avantatges. S’ofereixen hotels i càmpings a 50€ per habitació i dia, menús tancats a restaurats a 50€ i accés als museus i monuments gratuït.
Tarragona acull el II Family Week amb la voluntat de convertir-se en un referent del turisme familiar Foto: Mauri Fernández
15/03/2013

 

Tarragona acollirà, del 22 al 27 de març, la segona edició del Family Week, una campanya de promoció turística dirigida a les famílies de l'entorn més proper a la ciutat, a les quals se’ls ofereix la possibilitat de conèixer i gaudir de la ciutat amb un conjunt d'avantatges molt especials.

La regidora de Comerç i Turisme, Patricia Antón, ha manifestat que “la voluntat del Tarragona Family Week és convertir-nos en un dels grans referents del turisme familiar arreu. Tarragona, per les seves característiques, és una destinació turística idònia per a ser gaudida en família”.

Els participants del TFW, com ja va passar a la primera edició, disposaran d'una polsera identificativa que els permetrà gaudir, amb la seva família, de les diferents promocions que hi ha programades i que a grans trets inclouen:

 

  • Allotjament a 50€ per habitació i dia en els hotels i càmpings de Tarragona adherits a la campanya.
  • Entrades gratuïtes per a famílies, als museus i monuments de la ciutat.
  • Activitats especials per les famílies per gaudir del Patrimoni de la ciutat.
  • Altres activitats d’oci recomanades per famílies.
  • Preus tancats amb menús especials per dinar i sopar en família als restaurants de Tarragona adherits a la campanya.
  • Descomptes al teixit comercial de la ciutat.

 

Pel que fa a l’allotjament, cal tenir en compte que la quantitat de 50€ (IVA inclòs), és el preu de l’oferta tant si es tracta de dos adults i dos nens, com si són dos adults i un nen, o només dos adults. Les reserves es faran directament als diferents establiments i sota disponibilitat dels mateixos. Si bé les dates de la campanya inclouen l’entrada el 22 de març i la sortida el 28 de març val a dir que no s’ha fixat cap mínim de reserves i que, per tant, l’oferta és per dia/nit, els dies que es vulgui durant aquest període.

El Tarragona Family Week també ofereix, a les famílies participants, entrades gratuïtes als museus i monuments de la ciutat. Així, la polsera donarà dret a l’accés gratuït a la gran maqueta de Tàrraco, al Passeig Arqueològic, al conjunt format pel Pretori i el Circ romans, a l’Amfiteatre, al Fòrum Local, i a la Casa Museu Castellarnau i Casa Canals.

Activitats especials

D’altra banda, en el marc de la campanya del TFW es posaran en marxa una sèrie d’activitats especials i gratuïtes pensades per tal que les famílies puguin gaudir durant la seva estança del patrimoni monumental de la nostra ciutat. Les persones que no participin de la promoció també podran fer aquestes activitats, això sí, pagant una tarifa per les mateixes.

Així, està previst que es facin dos passis de cada activitat programada, distribuïts entre els dies de durada de la campanya. Les empreses que ofereixen aquestes activitats especials són: Auriga, Itinere, Nemesis, Àgora Tàrraco i el Festival Minipop.

Les altres activitats que es proposen en el marc del TFW són les mateixes que aquestes empreses realitzen durant tot l’any, però amb un descompte del 50% en el preu habitual, tot acreditant la polsera identificativa. Per aprofitar el temps lliure, també s’ha pensat en incloure altres activitats d’oci que ofereixen els serveis a preus especials per aquesta campanya, com són el Trenet turístic, la Catedral de Tarragona, el Club de Vela de la Platja Llarga, el Tortugatt Adventur, la Granja-Escola Corral de Neri i el MiniTarraco.

Dinar o sopar per 50€ una família de quatre

Pel que fa a la restauració, els restaurants adherits a aquesta campanya ofereixen menús per a dos adults i dos menors de 12 anys, a un preu únic de 50€ (IVA inclòs) que estarà disponible durant les dates de la promoció. Aquests menús seran vàlids tant a migdia com a la nit. Per aquelles famílies que no siguin dos adults i dos menors de 12 anys, se’ls aplicarà el preu de 17€ per menú d’adult i 8€ per menú del menor.

Finalment, els participants al TFW també podran gaudir d’atractius descomptes en els comerços adscrits a aquesta promoció.

Tota la informació referent a aquesta campanya es troba a la pàgina web www.tarragonaturisme.cat/familyweek així com el llistat dels hotels, càmpings, restaurants, empreses i comerços participants.

El Tarragona Family Week és una iniciativa del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, de l’Associació d’Hotels de Tarragona, l’Agrupació de Càmpings de Tarragona Ciutat, l’Associació de Comerciants La Via T, i l’Associació de Comerciants de la Part Alta.

Segells de reconeixement d’administració oberta