Esteu aquí: Inici Comerç Notícies Notícies 2015 El màrqueting de ciutats a debat a partir de demà

El màrqueting de ciutats a debat a partir de demà

El màrqueting de ciutats a debat a partir de demà

Marca Ciutat, el seminari de referència de màrqueting de ciutats i territoris de Catalunya, tindrà lloc a l’Antiga Audiència
01/10/2015

 

La consellera de Turisme de l’Ajuntament, Begoña Floría, inaugurarà demà a les 9.45 hores el Seminari Marca Ciutat 2015 - El seminari de màrqueting de ciutats i territoris de Catalunya, organitzat pel Centre Català d’Anàlisi i Informació Internacional i l’Ajuntament de Tarragona, que tindrà lloc els dies 2 i 3 d’octubre a l’Antiga Audiència.

Marca Ciutat és una trobada per a professionals del turisme, pro­moció econòmica, comunicació i màrqueting que treballin en el món del citymarketing; en aquesta edició s’hi han inscrit 120 persones.

El seminari pretén donar a conèixer les tècniques i noves tendències en el màrqueting i la comunicació estratègica per posicionar les ciutats i explorar les seves possibilitats reals en arqueologia, gastronomia, comerç, turisme, etc.

En aquesta edició hi haurà dos eixos temàtics: l’agència de marca i el lligam entre marca ciutat i marques de destinacions turístiques.

Experts en màrqueting de ciutat presentaran casos d’èxit a partir d’esdeveniments de diferents ciutats. Cal destacar la primera conferència inaugural de Juan Carlos Belloso amb el tema: “La gestió de la marca ciutat. Diferents models d’agència de marca”, que tindrà lloc a les 10 hores.

 

Consulteu el contingut del programa Marca Ciutat.

Segells de reconeixement d’administració oberta