Esteu aquí: Inici Comerç Notícies Notícies 2016 La Via T fa una campanya de fidelització al client amb sorteig de premis

La Via T fa una campanya de fidelització al client amb sorteig de premis

La Via T fa una campanya de fidelització al client amb sorteig de premis

La campanya, amb el lema “Les 1000 i 1”, començarà el proper dilluns, 25 d’abril, i finalitzarà el 20 de maig.
La Via T fa una campanya de fidelització al client amb sorteig de premis La dinamitzadora de la Via T, Judith Sentís; la consellera de Comerç, Elvira Ferrando; la vicepresidenta de la Via T, Sonia Mateo, i el gerent de vendes de l’Agrupació, Rafael Segarra
21/04/2016

 

La Via T ha organitzat una campanya de fidelització al client amb el lema “Les 1000 i 1” que començarà el proper dilluns, 25 d’abril, i finalitzarà el 20 de maig. Les 50 botigues que participen a la campanya repartiran butlletes als seus clients o consumidors i es dipositaran en una urna. Les butlletes entraran en un sorteig de 1.000 euros, que es distribuiran en tres premis: 1r premi, 500 €; 2n premi, 300 €, i 3r premi, 200 €.

Els premis només es podran canviar als establiments que participin a la campanya, els quals sortiran indicats al revers de la butlleta amb l'adreça o el sector.

El sorteig serà el 24 de maig i els noms dels guanyadors seran publicats el mateix dia al web i les xarxes socials de la Via T.

 

Segells de reconeixement d’administració oberta