Esteu aquí: Inici Comerç Notícies Notícies 2016 Marca Ciutat, el seminari de referència en màrqueting de ciutats a Catalunya, celebra a Tarragona la seva millor edició

Marca Ciutat, el seminari de referència en màrqueting de ciutats a Catalunya, celebra a Tarragona la seva millor edició

Marca Ciutat, el seminari de referència en màrqueting de ciutats a Catalunya, celebra a Tarragona la seva millor edició

Més d'un centenar de responsables de comunicació, turisme i promoció econòmica de diferents ciutats de Catalunya han assistit al seminari, on s'ha presentat l'evolució de la marca Tarragona.
Marca Ciutat, el seminari de referència en màrqueting de ciutats a Catalunya,  celebra a Tarragona la seva millor edició Mihalis Kavaratzi en un moment de la seva ponència.
24/10/2016

 

L'organització del seminari de referència en màrqueting de ciutats, Marca Ciutat, ha considerat l'edició d'enguany que s'ha celebrat a Tarragona els dies 21 i 22 d'octubre, com la millor edició de les cinc que s'han realitzat fins a l'actualitat.

Més d'un centenar de responsables de comunicació, turisme i promoció econòmica de diferents ciutats de Catalunya, així com professionals del màrqueting i la comunicació han estat dos dies a la ciutat de Tarragona aprenent les noves tendències del màrqueting  a l'hora de posicionar una ciutat o destinació.

Alguns dels millors experts en citymarketing han participat com a ponents en el Marca Ciutat 2016. Noms com Oriol Estela, Genís Roca, Toni Puig, Nicholas Montemaggi, Mihalis Kavaratzi i Jaume Marín entre altres, han exposat les noves eines de comunicació a l’entorn de les ciutats hub, eix temàtic del seminari d’enguany.

En el marc del Marca Ciutat 2016, Tarragona ha presentat el treball que s'està duent a terme a nivell de comunicació amb els Jocs del Mediterrani 2017, que se suma a les diferents virtuds que té la ciutat i la fan única com la cultura i el patrimoni.

Segells de reconeixement d’administració oberta