Esteu aquí: Inici Comerç Notícies Notícies 2021 L'alcalde Ricomà es reuneix amb representants d'hotels i càmpings per construir un model turístic integradorn

L'alcalde Ricomà es reuneix amb representants d'hotels i càmpings per construir un model turístic integradorn

L'alcalde Ricomà es reuneix amb representants d'hotels i càmpings per construir un model turístic integradorn

En la primera reunió del sector amb l’alcalde de Tarragona com a conseller de Turisme, s’ha traçat un full de ruta per a la recuperació turística
L'alcalde Ricomà es reuneix amb representants d'hotels i càmpings per construir un model turístic integradorn Reunió del sector turístic amb l'alcade Pau Ricomà.
29/06/2021

L’alcalde de Tarragona i conseller de Turisme, Pau Ricomà, s’ha reunit aquest dimarts 29 de juny amb representants dels hotels i càmpings de la ciutat per conèixer de primera mà les seves necessitats i inquietuds. En la primera presa de contacte amb el sector com a conseller de Turisme, l’alcalde ha expressat el compromís de construir un model integrador de destí turístic, basat en allò que és Tarragona i on tots els col·lectius vinculats al sector de forma directa i indirecta se sentin part de l’experiència turística de la ciutat.

Sobre aquesta primera trobada, Pau Ricomà ha manifestat que “han sorgit sinergies per buscar línies de treball i objectius compartits per treballar conjuntament i avançar junts” i ha expressat el “compromís absolut del govern municipal per donar suport a la recuperació d’un sector clau per a la ciutat”.

En la reunió s’han analitzat els principals recursos turístics que Tarragona té com a destinació, com són els patrimonis cultural, natural i gastronòmic; i altres recursos que poden complementar l’experiència turística, com ara els sectors artesanals de la cultura, el comerç o les activitats relacionades amb l’oci i el temps lliure. Al voltant d’aquests recursos s’ha arribat a la conclusió de la necessitat d’estructurar-los per impulsar la creació d’experiències i per desestacionalitzar la demanda turística de manera que Tarragona esdevingui una destinació atractiva els 365 dies de l’any.

La trobada també ha servit per analitzar aliances estratègiques al territori i explorar nous mercats d’interès per a la ciutat, com ara Madrid, i per compartir informació sobre les característiques del perfil del visitant per fer una estimació de tendències i preveure accions. El sector ha valorat molt positivament l’oferta cultural promoguda per l’Ajuntament, com ara Santa Tecla o el Festival d’Estiu, i ha manifestat la necessitat de posar en valor l’oferta gastronòmica de qualitat que ofereix la ciutat.

Segells de reconeixement d’administració oberta