Notícies d'activació econòmica, treball i comerç.
L’Ajuntament de Tarragona i CEPTA signen un conveni per impulsar tallers d'habilitats professionals
13/04/2015 - També es preveu la promoció dels polígons industrials
El Saló “Posgrados & Idiomas”, al Palau de Congressos el 9 d’abril
07/04/2015 - L'aparador d’universitats i escoles de negocis mostraran la seva oferta per al curs 2015-2016
Subvencions al comerç 2015: una oportunitat pel teu negoci
01/04/2015 - El consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM), ha engegat les seves línies de subvencions al comerç individual i associatiu a Catalunya per l'any 2015.
Tarragona Ràdio i PIMEC Comerç Tarragona difondran continguts sobre la realitat econòmica i comercial de la ciutat
31/03/2015 - La iniciativa, promoguda per l’Ajuntament de Tarragona, vol potenciar el teixit comercial de la ciutat
Arriba la IV edició de la campanya Tarragona Family Week
25/03/2015 - Del 27 de març al 2 d'abril ofereix a les famílies que visitin la ciutat diferents avantatges especials i promocions
Aquest dissabte, "Feel vermut" solidari a la Rambla de Campclar
23/03/2015 - La recaptació anirà destinada a la Fundació Bonanit per a les persones sense sostre
Vint-i-quatre restaurants de la ciutat participen a les I Jornades Gastronòmiques de la Gamba de Tarragona
05/03/2015 - L’acció està organitzada pel Patronat Municipal de Turisme, Tarragona Gastronòmica i Adernats
Les jornades gastronòmiques "La Part Alta Somriu a la Crisi" baten el rècord d'afluència durant l'edició de 2015
05/03/2015 - Més d’11.000 persones han gaudit dels menús oferts als 13 restaurants de L’Associació de Restaurants de la Part Alta ARPA
El Institut Francesc Vidal i Barraquer renova el seu compromís amb el Comerç de Tarragona.
02/03/2015 - A partir de la darrera setmana de febrer, els alumnes del cicle formatiu de Grau de Marketing i Gestió Comercial del Institut Vidal i Barraquer durant a terme la tasca d’actualització i millora informativa de la Base de Dades (BB.DD) de Comerç i Serveis de Tarragona.