Xerrada a càrrec de Marina Marroquí, educadora social i especialista en prevenció de les violències masclistes i educació afectivosexual
Escola de Famílies de Tarragona - Novembres a l'IMET
El pròxim 17 de novembre us convidem a participar en una trobada per parlar d’un tema que cada vegada preocupa més les famílies: com es poden acompanyar els nostres fills i filles en el descobriment de la sexualitat i les relacions afectives en un context en què la pornografia és fàcilment accessible.
Davant d’aquesta realitat, quin paper tenim les famílies i les persones adultes? Com podem parlar de sexualitat amb naturalitat? Com podem donar resposta als seus dubtes sense jutjar ni generar tabús?
Durant la sessió reflexionarem sobre la importància d’una educació afectivosexual integral. També compartirem eines i recursos per acompanyar infants i adolescents, abordar les seves preguntes i preocupacions i obrir espais de conversa a casa sense por, vergonya ni prejudicis.
Marina Marroquí és educadora social i especialista en prevenció de les violències masclistes i educació afectivosexual. Reconeguda per la seva tasca divulgativa amb joves, famílies i professionals, imparteix conferències i tallers arreu del territori per promoure relacions saludables, la igualtat i l’ús crític de les xarxes socials.
- Espai: Sala d’actes del Centre Cívic de Sant Pere i Sant Pau
Més informació sobre aquest esdeveniment…
Inscripcions obertes a partir del dimecres, 4 de novembre a inscripcions.tarragona.cat