L'Ajuntament de Tarragona treu a licitació els treballs de pintura de les escoles Campclar, Els Àngels i El Serrallo
L'Ajuntament de Tarragona ha obert la licitació pels treballs de pintura de tres escoles de la ciutat. Els treballs consistiran a pintar els sostres i les parets de les aules i els passadissos de les escoles Campclar, Els Àngels i El Serrallo. El pressupost base de licitació és de 286.547,86 euros i el termini de presentació d'ofertes estarà obert fins al pròxim 20 de febrer a les 14 hores.
"Una de les prioritats de l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona i de l’Ajuntament de Tarragona és garantir que els centres escolars de la ciutat estiguin en les millors condicions possibles. Per aquest motiu, és essencial treballar de manera continuada i destinar els recursos necessaris al seu manteniment. Volem unes instal·lacions educatives de qualitat perquè ofereixin entorns segurs, adequats i estimulants, que contribueixin al benestar de l’alumnat i afavoreixin el seu èxit educatiu", ha manifestat la consellera d'Educació, Isabel Mascaró.
El termini d’execució dels treballs és de tres mesos per l'actuació a les escoles Campclar i Els Àngels; i de dos mesos per les obres que es faran a l'escola El Serrallo.
La informació sobre la licitació es pot consultar en aquest enllaç.