Notícies d'activació econòmica, treball i comerç.
Tarragona acull el curs de formació sobre turisme accessible del grup Ciutats Patrimoni
18/03/2014 - Es farà el pròxim 29 d’abril a la sala d’actes de l’IMET
Dilluns comença el període de presentació de sol·licituds per instal·lar parades per Sant Jordi
14/03/2014 - La distribució de les parades al llarg de la Rambla Nova es farà respectant les tradicionals ubicacions
Tarragona Cruise Port Costa Daurada es promociona a la Cruise Shipping de Miami
13/03/2014 - Amb aquesta presència a la fira de creuers més important del món, es pretén avançar en ser una ciutat referent en l’arribada de creuers.
Presentat el cartell de Setmana Santa 2014
07/03/2014 - L’església de Sant Agustí acollirà de manera permanent els deu passos sense seu pròpia
Tarragona participa en la Fira Internacional de Turisme de Berlín
06/03/2014 - Junt amb la resta de ciutats espanyoles declarades Patrimoni de la Humanitat
Més de 10.000 persones gaudeixen de les jornades gastronòmiques "La Part Alta somriu a la crisi"
06/03/2014 - Les jornades de l'ARPA d'aquest mes de febrer han registrat el triple d’assistència que l’edició passada.
Neix la nova associació gastronòmica Art(e) que pretén dinamitzar l'eixample de la ciutat
05/03/2014 - L’Associació, que va néixer com a Tarracogust, ha patit una sèrie de canvis interns i ara decideix fer un canvi de rumb
Instal·len el revestiment de la coberta del nou Mercat Central
05/03/2014 - A partir d’ara, començarà la urbanització de l’entorn del Mercat. El primer carrer on s’actuarà és carrer Colom.
El plenari aprovarà la concessió de quatre guinguetes
27/02/2014 - Ubicades a les platges de l’Arrabassada i la Savinosa, es faran a partir dels mateixos criteris estètics.
Comença el rodatge de 'Segon origen'
25/02/2014 - Rachel Hurd-Wood i Sergi López protagonitzen l’adaptació del 'Mecanoscrit del segon origen' que es rodarà a Tarragona.